Tegnap,Ma

2010.08.31. 12:59

Tegnapi napom hosszú és fárasztó volt.Anyámat dokihoz vittük,mert meghúzta magát,amin nem is csodálkozok,hiszen, nap mint nap 400 kg raklapokat húzogat. Doki kiírta 2 hétre és ha nem javul be kell feküdnie.Egyszer már műtötték a gerincét és most lumbágója van.A nagybátyámat,anyu öccsét költöztettük,mert már nem bírta elviselni a csajt...elviselhetetlen és szutykos. Két lányuk van,imádom őket,de rosszabbak az ördögnél is.Sokat mesélhetnék, milyen rosszak és h gyilkolják egymást, tényleg...Na de miután a bátyám elköltözött feljött hozzánk itt aludt és ma ment el.Ma...anyám dokihoz ment és elkisértem,ekkor láttam meg egy srácot,akit kiskorom óta ismerek, sokat játszottunk együtt:)Ott ült a fogorvosnál...figyeltem, kicsiként nagyon tetszett nekem.Most se rossz...amikor már fél órája ott ültem és ő is,egyszer csak kijött egy szőke lány a fogorvostól és megcsókolta...kicsit elkeseredtem,rosszul éreztem magam...nem tudom mért,de nem volt jó látni.

Mind1:)

A suli holnap lesz...félek:/

Félek,h nem leszek szimpi senkinek és én leszek a fekete bárány,vagy esetleg vki rám száll.De muszáj...félek pestől is...félek az emberektől az új helytől.Szóval mindentől:/És félek,h elő jön a rohamom is...ha nagyon izgulok sajnos előfordul.Remélem nem fog.

Na mennem kell, sztem még ma lesz vers.

A bejegyzés trackback címe:

https://littlegirlslife.blog.hu/api/trackback/id/tr602261418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása