Bocsánat!

2010.10.11. 19:25

Nagyon sajnálom,de annyira elfeledkeztem és annyi minden volt velem és annyira nem vagyok jól.

Ahogy vissza olvastam,amiket írtam....hát...mint ha nem én lennék.NEm szoktam iylen nagy szájú lenni,mondom néha hangulat ember vagyok, sajnos.NEm én voltam,vagy csak nagyon...nem is tudom,szét szórt vagyok és olyan kelekótya. Azóta sírtam és nevettem,csalódtam és szerelmes lettem...ELmesélem az eddigi elmaradt eseményeket.

A suliban azóta mindenki ki kellt magából,már nem ugyan az mint volt,flegamáznak és irigykednek,alig vagyunk páran,akik meg maradtak saját magunk és nem játszák a fejüket,de már nem is nagyon érdekel...elmegyek innen. Nem tetszik ez az egész. Nem tudom hová,de a jegyeim se a legjobbak,eddig egyesekből van a legtöbb...de már ez se izgat...nem tudom,annyira...tehetetlennek és egy kis piszoknak szerencsétlen, senkinek érzem magam...mindig kedvetlen vagyok a suliban. Nem az én világom. Menőznek és nyafognak,teli lányokkal és alig van pár fiú,persze ők is ezek a tipikus "helyes és menő" srácok...akik észre se vennének engem...és észre se vesznek...sírtam egy fiú miatt,akit régebben szerettem...nagyon...de ő...hát igen ő...vagy is én...én nem vagyok az esete és nem vagyok szép és önbizalom 0 és elkeseredetség 10,ezért is inkább szenvedek és csak nézem, eközben fájdítom a szívemet,hogy senkinek nem kellek...hogy honnan veszem ezt?

Biztos vagyok benne,hogy nem tetszek neki,ugyan nem álltatom magam,kinek tetszenék?Öh...hát...ahj...annyi minden van a fejemben...minden nap eszembe jut,mi van vele,hol lehet és mit csinálhat és nincs-e baja?Nem tudom mért teszem ezt...lehet mazohista vagyok,vagy csak...szerelmes?...már én se tudom...egyszerűen egy nagy csődtömegnek érzem magam,aki most is csak a hülye blogjára ír és csak panaszkodni tud...nem szeretek panaszkodni...nem kellett sok azon voltam elköltözöm anyámhoz,mert fater kikészít...nem bírom elvíselni,ahogy bánik velem és ahogy beszél...mint a saját sz4rával-bocsánat a kifejezésért-de nem lett semmi...anyám is ezt akarta...maradjak csak itt,mert ez így jobb...és könnyebb is,de meddig?Szeretnék valakit,akinek ezt mind elmondhatnám és válaszolna is...de se barátok,se valaki,aki szeressen...hiányzik a szeretet...egyedül vagyok és lassan már kezdem észre venni ennek hiányosságának a tüneteit...

Mostanában egy lánnyal lógok,de ő se lenne az az igaz barát...igaz alig ismerjük egymást,de már tudom...nem egy súlycsoport,barátikör etc. ...biszexuális,de nem zavar elvagyok vele,de néha már kezdem azt érezni,hogy....jézus...bolond vagyok....tetszik...lehet hülyén hangzik és a szeretet hiány beszél belőlem,de tényleg!Hülye vagyok....de nagyon hiányzik valaki,aki szeressen,de nem tudom magam elfogadni és addig más se fog...nem vagyok jól...holnap suli...megint...elegem van!

Ezt a fiút is,akibe szerelmes vagyok most és voltam is...szoktam látni,ami még inkább szíven szúr,ugyan is ő is Pestre jár,van,hogy egy buszon utazunk és az kegyetlen helyzet...szó szerint fizikai fájdalmat okoz a jelenléte,hogy látom és nem lehet az enyém...borzalmas...nem kívánom senkinek,mert ennél tényleg nincs rosszabb...de mit tegyek?Barátnője lehet van...nem tudom,de én?Én és Ő?Viccnek is rossz...

Annyi mindenből elegem van és néha csak szeretnék ülni és nézni ki a fejemből, hosszú-hosszú órákon át...nem lehet...tanlnom kell,szenvednem kell,sírnom kell és ami a legrosszabb,hogy élnem is...élettel nem is lenne bajom,ha nem lenne,ennyire...szemét?Nem...igazságtalan...igen ez az. De néha még azt is lesz4rom,hogy nézek ki és csak lógok a levegőben. Most meg amiatt érzem magam rosszul,hogy itt panaszkodok és eközben olvassák a blogomat és senki nincs,aki vissza írna/szólna valami vígasztalót...

 

Virágok teremnek lelkem kertjében

de elszáradnak,mert nincs ki nevelje

nem elég ha lelkem kertjét öntözöd,

szeretni is kell és mindörökké gondoznod...

 

EZ most csak úgy ki jött belőlem...

 

Szépség,csak egy megtévesztő lepel,

hogy ne lásd a rútságát a lelkének,

senki se olyan szép,mint mutatja,

mert belül,csak egy elkorhadt fadarab...

 

Sziasztok...

A bejegyzés trackback címe:

https://littlegirlslife.blog.hu/api/trackback/id/tr852363585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása