Sok minden ami elmaradt....

2010.09.10. 17:27

Bocsánat, egy ideje nem írtam,mert nem volt gépem:/És most anyámnál vagyok.

Azóta sok dolog történt,tök jól össze barátkoztam a sulitársakkal,persze van egy két IQ light-os,de ettől föggetlenül jó...persze annyiból még zavar,h nem nagyon hallgatnak ezek komoly zenét:D:(Pedig én szeretem...majd megtalálom a közös hangot:)

Van megint egy vérömleny a kezemben,már harmadjára...egy f4sz vagyok...na mind,szal megint zúzódott:/Kicsit felhúztak a szüleim....De ez most nem lényeg,be van kötve és kész!

Na szóval már varrtunk is:DJuhééé....tiszta unalom volt...de ez van. Nem nagyon jön be ez a varrogatás,de majd meg szeretem ezt a sulit.

őőőő....megint kezdtem így teljesen bedepizni=/megint hallgatom ezeketet az elvont zenéket,mikor  nem önmagam vagyok(vagy lehet ilyenkor vagyok önmagam?)és furcsa,de.....szeretnék szerelmes lenni:):$persze nem reménytelenül,mert az gáz-.-"

Láttam egy helyes srácot,mikor jöttem anyámhoz le,ott állt kint az esőben rá néztem ő is rám aztán én vissza és ez egy darabig eljátszottuk,de nagyon helyes volt:Dláttam már majd nem elneveti magát,de pont elindult a vonat:(fúúú nem szoktam ilyen nyálas lenni...nem is szeretek....de remélem elnézitek:D:$

Am ez a csajszi,akivel lógok a suliban és persze a padtársam is,tisztára hasonlít egy volt suli társamhoz, csak fiú:Dde a beszédük a testartásuk minden egyezzik csak a nemük nem:DDe tök komoly...am abba a srácba voltam szerelmes, szal érdekes egy véletlen:DIttam azóta fütyülőst is:Dpálesz tartalmú üdítőt,de qrva finom:Dés jó a dobozaxDNa...vers is lesz nyugi!csak most nem hoztam le őket:Sfejből meg nem tudomxD

Lehet majd írok,ha tudok....(kezem)na szió..

 

A bejegyzés trackback címe:

https://littlegirlslife.blog.hu/api/trackback/id/tr582286753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása