Suli

2010.09.02. 17:10

Háát....tök jó volt,azt hittem rosszabb lesz:)

Van már pár bném:D

Főleg egy személlyel sokat lógok,aki a padtársam is:)

Nem kellett volna ennyire félnem.De hát én már csak iylen kis beszari vagyok:D

Az osztályban még rajtam kívül 2 csajszi van,akit úgy hívnak,ahogy engem és ez nekem nagy meglepetés,mert eddig senkivel nem találkoztam,akit így hívnak:)

Jó volt minden,az évnyitó,a mai nap és minden nap!De még meg kell ismernem az osztályt rendesen,mert 34-en vagyunk.Reggel bementem a terembe,azt hittem eltévedtem, mert hirtelen senkit nem ismertem meg, aztán még is láttam 1 ismerős arcot:D

Mit mondjak még?Semmit!Na tsőtsókolom!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlegirlslife.blog.hu/api/trackback/id/tr192267141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása