2010.10.13. 16:57

A mai napom,nem volt valami jó...unalmas és fárasztó...utálom,nem szeretek idejárni.Tegnap már sírva hívtam fel anyut,hogy nem akarok menni...elegem van,csak kihasználnak és teli van oyan emberekkel,akik nem az én életstílusomat élik...pestiek...én meg nem vagyok pesti és nem is szeretem!Elmegyek,amiylen hamar csak lehet,de így is úgy is Pestre fogok járni...

Na mind1...szóval,szar az élet...

Jah el is felejtettem,hogy Hip-Hopra nem járok,mert így is alig bírom a sulit,de gitározni,azt fogok!Már várom,hogy megkapjam,de csak karácsonykor. Már nézegettem neten gitárokat,meg mit hogyan kell. Bele szerettem ebbe a hangszerbe!Gyönyörű,de idővel meg tanulok zongorázni is!

Megint tök hülyén érzem magam,hogy csak írok és írok...:/

...

Szoktatok olyat érezni néha,hogy  rólad szólna minden,mint ha csak egy játékban lennél,ahol meg vannak a lépéseid és írányítanak?Én sokszor ezt érzem,főleg az unalmas és monoton napokon,mikor felkelek, suli ,haza, alvás és ez megy minden nap...már lassan belehülyül az ember,jó lenne kilépni néha ebből a szürkeségből,de mindig ez van,mikor anyámnál vagyok lent,akkor is...semmit nem csinálunk...ha megkéne fogalmaznom az életet,akkor:"Az élet olyan,mint a Szerelem,elején csak megismerjük milyen is, évek múltán meg is ismerjük és kiderül,hogy nem is oylan,mint hittük,de ahogy múlik úgy rövidül és hül ki és a végén,egyedül maradsz és meghalsz,ahogy a Szerelem is"...egyszóval semmi értelme,hiszen úgy is egyedül maradsz,nem?Vannak mázlisták,akik nem,de ritka....lényegtelen,na mentem.

Hello

A bejegyzés trackback címe:

https://littlegirlslife.blog.hu/api/trackback/id/tr522369057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása