Kezdet

2010.08.27. 10:37

Nem vagyok a szavak embere,sőt
a fogalmazás néha időbe telik,vagy míg ki mondom,amit szeretnék.
Ezzel majd valahogy megbirkózok.
Hangulat ember vagyok,hol ilyen,hol olyan,majd úgyis észre veszitek idővel.
Gondoltam létre hozok, egy saját blogot,csak azért,hogy kiírjam magamból,ami van.Sok minden felgyülemlett bennem,ezért ez most jól fog jönni.
Szabad időmben verset írok,rajzolok,vagy éppenséggel új hobbi ként nem sokára bevetem a gitárt és a hip-hop-ot,mint táncot.De még semmi sincs eldőlve,csak elterveztem,hogy járni fogok,majd kiderül.
Nagyon sokáig volt egy nem éppen kellemes időszakom,ami nagyjából 5 évig tartott,de mára már, elmúlt és ezzel kiveszett belőlem,egy darabkám is.
Elvesztettem...
Pszichológushoz jártam,ami segített,de ezzel mindent művészeti érzékemet és látásomat majd nem elvesztettem,vagy csak mélyen belül szunnyad...

Egy nem régiben írt versem,vmi csoda folytán sikerült...úgy,ahogy

 

Jég szilárd gyönyörűség

mi,tűztől felolvad,

ha vad szerelem közé dobtad....

 

Nincs semmi,

mi szilárdan hagyná

csak a kihűlt és hiába való várakozás

 

De egy lángokban ölelt

és tűztől égető szerelemben

Nincs határ, mi megszabná meddig éghet....

A bejegyzés trackback címe:

https://littlegirlslife.blog.hu/api/trackback/id/tr642251434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása